BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 25, 2009

ASEAN QUIZ 2009

Wei... aku one of the participant for the asean quiz 2009. ebat and bangge giler aku raser.. saper yg tak tau , quiz ni all about asean..sejarah penubuhan , negara-negara asean , ekonomi asean , sukan asean , politik asean , and much more. setiap sekolah akan anta 10 org peserta bg setiap sekolah satu Malaysia. the most most interesting part , saper yg terpilih untuk mewakili Malaysia taun ni , akan lawan dkt PHILIPINE!!!!! best giler..

actually we should take the quiz yesterday.. tp ader problem ngan web jabatan penerangan...satu malaysia tak leh nak jawab semalam....aku baran giler r. bayangkan r aku terperap dalam makmal beku ni dr kol 9 pg sampai kol 2 petang semata2 nak try masuk web penerangan yg sampai sudah tak laeh aku nak masuk. Dah r aku tinggal klass dekat seminggu disebabkan pelbagai sebab...kalo korang r..takkan korang tak baran??? kiterang dah report benda ni kat jabatan openerangn so diorang arahkan kiterang jawab arini...cibai tol..nak kine skip klass lagi..weiiiiii aku SPM taun ni!!sabar je lar...

aku arap korang doakan aku dlm pertandingan ni.. kalo ader rezeki , dpt la aku cerita camne philipine kat korang..

0 comments: