BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 25, 2009

assalamualaikum.....

today is my sweet 17th birthday...best...aku dah berjaya menjejakkan kakiku ke umur ni..hehe... semalam kol 12 kawan2 aku dtg dorm aku just to wish HAPPY BIRTHDAY AIZAT!!!aku terkezut giler tetibe jer diorang dtg and wishcamtu... mohjan ader bg aku kad yg tlh ditandatangani oleh rakan2 yg sudi nak sign.. aku terharu giler dapat kad tu.. just imagine r..kad tu dah lar diorang wat sindi..byk sign plak tu dlm tu...aku pown tak tau mase biler diorang wat kad tu dlm keadaan omwork setinggi gunung (terhyperbolar r plak..).. so i would like to say here :


TERIMA KASEH KAWAN-KAWAN
TP ader ker ptt meka kater aku dah tua.. matang je lar.. Aku tertarik ngan kata2 pa`an husni..dier kata.. semakin byk kiter merayakan hari lahir semakin dekat kiter ngan tarikh kematian yg tlh ditakdirkan utk kiter...pherhhh menusuk kalbu beb!!tp btl gak aper yg genius tu cakp... kalo aku ditakdir pegi waktu aku 18 taun..so aku cumer tggl setahun je lagi berbanding taun lepas... insaf aku wei....
tp aku ttp sedih gak coz tak dpt nak celebrate ngan family aku nun jauh di negeri dato` maharajalela... dah 2 taun woo aku tak celebrate ngan family..rindu gak nak makan2 skali.. iskkk2 takper2 taun dpn aku dowk umah wat party besar-besaran ...hahahah

0 comments: